Fotografické knihy vznikly jako součást studia reklamní fotografie. Některý ze zadaných úkolů je během druhého ročníku nutné odevzdat ve formě fotografické publikace. Existuje několik cest, jak k úkolu přistoupit. Nejvíce líný student pošle své fotografie kamsi přes internet a za několik stokorun obdrží hotovou knihu diskutabilní kvality. Pilný student naopak obsadí temnou komoru, snímky si nazvětšuje a poté ovládne technologii lepení i šití.

Obě zobrazené knihy vznikly jakousi střední cestou. Ačkoli jsou fotografie pořízené analogově, je layout připraven v počítači a tisk probíhá technologií Epson Micro Piezo inkoustovou sadou UltraChrome K3 na bavlněný papír od americké papírny Crane & Co. Tenká publikace obsahuje ilustraci k vybrané poezii a rozsáhlejší kniha je jakýmsi fotografickým deníkem. Obě ale ukazujeme zejména jako demonstraci dostupných řešení pro další zakázkovou práci.